زندگی نو

زندگی نو

بازگشایی برنامه کارآفرینی استان ساسکاچوان




استان ساسکاچوان تنها استان بدون مرز طبیعی کاناداست که با اقتصاد قوی و رو به رشد خود، برای پیشرفت تازه واردان فرصت های فراوانی را فراهم ساخته است. از ویژگیهای بارز این استان میتوان به کیفیت بالا و رایگان خدمات درمانی عمومی و هزینه های پایین زندگی حتی در شهرهای بزرگ است. مرکز این استان شهر رجاینا و پرجمعیت ترین شهر این استان ساسکتون میباشد.

اقتصاد این استان بر پایه ی فعالیت های کارآفرینان خلاق ساخته شده است که بستر مناسبی را جهت ایجاد و رشد ایده های کسب و کار شما در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، فعالیت های هنری ، معاملات خرده فروشی، خدمات مهمان داری و غیره را مهیا می سازد.

یکی از برنامه های جذب مهاجر و دریافت اقامت  توسط استان های کانادا، سرمایه گذاری و کارآفرینی است که ساسکاچوان نیز از این قاعده مستثنا نیست و یکی از سریعترین و مطمئن ترین انواع مهاجرت می باشد که جهت توسعه و تولید اشتغال در کانادا با جذب سرمایه، افراد با تجربۀ تجاری و توان مدیریتی به وجود آمده است و به متقاضیان و خانواده های آنان این فرصت را می دهد تا از طریق ایجاد کسب و کار و یا خرید کسب و کار موجود در استان ساسکاچوان اقامت دائم کانادا را دریافت نمایند.

برای گزینش از طریق برنامه کارآفرینی ساسکاچوان متقاضی باید 3 شرط اولیه زیر را دارا باشد:

. داشتن ۵۰۰ هزار دلار سرمایه که از راه قانونی به دست آمده باشد
. داشتن حداقل 3 سال سابقه درزمینه کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
. سرمایه گذاری حداقل به میزان ۳۰۰ هزار دلار در شهر رجینا و یا ۲۰۰ هزار دلار در شهرهای اطراف

برای ارزیابی شرایط خود و یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های 88752376 – 021 , 26409630 – 021 با دفتر تهران تماس حاصل بفرمایید.



منبع : بازگشایی برنامه کارآفرینی استان ساسکاچوان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی