زندگی نو

زندگی نو

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

اربعین حسینی تسلیت باد

موسسه اندیشه پویان،فرا رسیدن اربعین شهادت پنجمین اهل کساء، سید الشهدا،  حضرت امام حسین بن علی ( علیهما السلام )، و یاران با وفایش را به تمامی مسلمین جهان تسلیت عرض می نماید.

 

http://www.andishepuyan.de

امروزه اتریش به لحاظ امتیازات و ویژگیهای شاخصی که دارد مقصد تحصیل بسیاری از دانشجویان در سراسر دنیا قرار گرفته است. کشور اتریش با داشتن دولتی که سعی کرده اقتصاد آلمان را سرلوحه اقتصاد جامع خود و آسایش و رفاه کشورهایی نظیر سوئیس را الگوی خویش قرار دهد، از جهتی می تواند مقصدی مناسب برای افراد متقاضی ادامه تحصیل در اروپا و از طرفی دیگر اقامتگاه مناسبی جهت بنا نهادن شرایط ایده آل ادامه زندگی برای همیهنان عزیز باشد.

پرستاری دارای اهداف مهمی چون پیشگیری از بیماری، پیشبرد بهبودی، حفظ سلامتی و ... است و دارای نقش‌های آموزشی، مشاوره‌ای، پژوهشی وحمایتی نیز می‌باشد در این راستا موسسه اندیشه پویان با فراهم آوردن شرایط ویژه به لطف داشتن وکلای حقوقی و مجرب در امر مهاجرت به اتریش با توجه به سابقه ی طولانی و درخشان خویش آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات به پرستاران عزیزی که بدنبال تحصیل در مقطع فوق لیسانس هستند می باشد. تا براحتی بتوانید شانس خود را در اخذ پذیرش تحصیلی اتریش، ویزای تحصیلی اتریش و دریافت اقامت دائم اروپا بررسی نمایند
تحصیل پرستاران در مقطع کارشناسی ارشد در اتریش

 

پرستاری در اتریش

ما را تا رسیدن به هدفتان دنبال کنید!

پرستاری در آلمان



قابل توجه پرستاران متقاضی مهاجرت به اروپا

رشته ی پرستاری همواره از برجسته ترین مشاغل موجود در نظام پزشکی آلمان به شمار رفته و پرستاران آلمانی از مرتبه ی خاصی در این کشور برخوردارند. آلمان به طور متوسط به ده هزار پرستار نیاز دارد و تأمین این تعداد از پرستاران در داخل خاک این کشور چندان ممکن نیست. مجرب‌ترین و کارآمدترین نیرو‌های پرستار آلمان مدت‌ زمان مدیدی است که از این کشور به کشور‌های دیگری همانند کانادا، بریتانیا و ایالات‌متحده امریکا مهاجرت کرده و کار می‌کنند. نبود پرستاران ماهر شرایط سختی را برای بیمارستان‌ها و بخش های مراقبت‌های پرستاری آلمان به وجود آورده است. بر اساس جدیدترین آمار وزارت کار آلمان، این کشور به ده هزار نفر نیاز شغلی در حیطه پرستاری نیازمند است که متقاضی برای استخدام آن‌ها وجود ندارد و از دیگر کشورها پذیرش صورت می‌پذیرد و چون پرستاران خارجی با سیستم پزشکی روز اروپا آشناییت ندارند می‌بایست دوره‌ای را در آلمان طی بکنند که این دوره‌ها شامل پرستارانی می‌باشد که می‌خواهند در آلمان یا دیگر کشورهای اروپایی کار کنند و چون مدرک تحصیلی خود را در اروپا و یا آمریکا اخذ نکرده‌اند دارای شرایط اولیه ی اشتغال نیستند.



ویزای تضمینی کانادا در کمتر از 4 ماه

گروه مشاوران آرتا اندیشه پویان سپنتا با تجربه چندین ساله و کارنامه درخشان خود اقدام به اخذ ویزای تضمینی کانادا ، همراه با عقد قرارداد رسمی زیر نظر وکیل رسمی عضو سازمان مهاجرت کانادا ICCRC و  وزارت کار و امور اجتماعی ایران، با ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم دریافت ویزا می کند.

فرصتی ویژه، بهترین،کوتاه ترین و کم هزینه ترین راه برای اخذ ویزای کانادا، این روش بدلیل ویژگی های بسیار خاص لحاظ شده، فوق العاده تخصصی انجام شده و متقاضی با آسودگی کامل، بسیار راحت ، بدون کوچکترین موردی  و 100% تضمینی به کشور مقصد خواهد رسید.





در سال های اخیر سفارت کانادا بارها قوانین مرتبط با اقدام جهت اخذ ویزا را تغییر داده است. به همین نسبت سخت گیری های سفارت در خصوص موافقت یا مخالفت با درخواست متقاضیان ایرانی نیز با نوسانات زیادی همراه بوده و هست. از آن جایی که شرایط هر متقاضی با دیگری متفاوت است، به هیچ وجه نمی توان یک نسخه ثابت را برای همه تجویز کرد. وکلای اندیشه پویان با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله در خصوص خدمات ویزای کانادا و با آگاهی از روال کنونی سفارت، ابتدا شرایط هر متقاضی را به دقت بررسی می کنند و بر حسب مورد بهترین و مطمئن ترین راه برای وی در نظر می گیرند.

برای این خدمات، قراردادی با متقاضی امضاء می شود که برطبق آن در صورت رد درخواست متقاضی، کل هزینه قرارداد، به وی عودت داده خواهد شد و هیچ ضرری متوجه وی نخواهد بود. با توجه به شرایط مساعد حال حاضر سفارت کانادا در رابطه با پرونده های متقاضیان ایرانی، توصیه می کنیم در صورتی که قصد سفر به این کشور را دارید در اسرع وقت ، جهت مشاوره حضوری و بررسی مدارک توسط وکیل مهاجرت با ما تماس بگیرید :
☎️ 021-88752376
☎️ 021-26409630

 

و یا می توانید با وکلای موسسه در تلگرام با آی دی infoandishepuyan@ ( شماره 09359740082 ) در ارتباط باشید.

منبع:ویزای تضمینی کانادا در کمتر از 4 ماه


آخرین روزهای مهلت ثبت نام لاتاری آمریکا 2018

آخرین روزهای مهلت ثبت نام لاتاری آمریکا 2018

17 آبان 1395 آخرین مهلت ثبت نام لاتاری 2018 می باشد.
جهت ثبت نام هیچ الزام و نیازی نیست به دفاتر و موسسات مراجعه فرمایید.
ثبت نام کاملا رایگان

 

ثبت نام گرین کارت لاتاری  اندیشه پویان ۲۰۱۸

 

این فرصت استثنایی رو از دست ندهید!

هم اکنون با کارشناسان و مشاورین اندیشه پویان تماس بگیرید:


021-88752376
021-26409630

 

منبع: ثبت نام گرین کارت لاتاری 2018

اخذ اقامت اروپا در عرض ۴ ماه



وکلای موسسه اندیشه پویان در کشور اِسلُواکی اقدام به برگزاری مذاکرات دوجانبه با چندی از وکلا، بازرگانان و سرمایه گذاران اِسلُواکی نموده و به توافقاتی در زمینه ثبت شرکت در کشور اِسلُواکی دست یافته اند.

آشنایی با کشور اسلواکی :

جمهوری اِسلُواکی کشوری محصور به خشکی در اروپای مرکزیاست. جمعیت آن حدود 5/4 میلیون نفر وپایتخت آن براتیسلاوا است.

براتیسلاوا شهر قصه ها و قلعه های باشکوه، خانه های دلباز و بالکن هایی با چشم انداز رنگ و نور و طبیعت و البته رود زیبای دانوب در دو قدمی خود، پایتختی بزرگ و غنی و جذاب که فقط ۴۳۰ هزار نفر سکنه دارد و یکی از توریستی ترین نقاط اروپا و فاصله آن با «وین» پایتخت اتریش فقط 40 دقیقه با ماشین یعنی حدود 80 کیلومتر می باشد که این یک رکورد به عنوان نزدیک ترین فاصله بین دو پایتخت است

واحد پول این کشور یورواست.اکثر ساکنان اسلواکی اسلواکهستند. مجارهابزرگترین اقلیت قومی هستند.

زبان این کشور اسلواک /انگلیسی/آلمانی می باشد که تدریس در مدارس به هر سه زبان صورت می گیرد.

اخذ اقامت اروپا در عرض ۴ ماه

اخذ اقامت اروپا در عرض ۴ ماه

ویزای شینگن:

شما میتوانید با اخذ ویزای شینگن اروپا (EU Schengen Visa) به تمامی کشورهای عضو پیمان اروپا سفر نمایید.معاهده ویزای شینگن قراردادی است که در سال ۱۹۸۵ میلادی جهت ورود آزاد ساکنین کشورهای اروپایی بدون نیاز به ویزا و کاهش مشکلات رفت و آمد آنها از جمله برچیده شدن مرزها و ایستگاههای بازرسی مرزی برای اخذ ویزای شینگن راههای مختلفی وجود دارد.

اخذ اقامت کشور اسلواکی از طریق ثبت شرکت:

امروزه اکثر افراد تمایل به این دارند که سریعاً راهی مطمئن پیدا کنند تا به اقامت اروپا ختم شود. اقامت اروپا پاسخگوی بسیاری از نیاز ها و تمایلات افکار تجاریست. همچنین خانواده های زیادی هستند که شرایط زندگی در کشور های اروپایی را بهترین نوع زندگی شناخته اند. اروپا اقتصاد موفق جهان به شمار می رود و این موفقیت باعث جذب سرمایه گذارانی از همه جای جهان مخصوصا آسیای مرکزی و امریکا به سمت اروپا شده است و موفقیت های به دست آمده در شرکت های خارجی که در اروپا شروع به فعالیت نموده اند گواه این مطلب می باشد. شما نیز می توانید بخشی از این موفقیت باشید. کلیه اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی با ثبت شرکت در یک کشور اروپایی علاوه بر آغاز و گسترش فعالیت های تجاری و افتتاح حساب بانکی قادر به اخذ اقامت کشور مورد نظر برای خود و خانواده خود خواهند بود. ثبت شرکت و راه اندازی و فعال نمودن آن درهرکشوری گامی مطمئن و استوار برای اخذ اقامت درآن کشور و ورود به اتحادیه اروپا می باشد.

طبق قانون اتحادیه اروپا در ازای آن به شما یک کارت اقامت داده می شود که این کارت تا 5 سال تمدید میشود و نهایتاً بعد از آن تبدیل به اقامت دائم و دریافت پاسپورت این کشور می شود. که از شرایط تمدید این کارت پرداخت مالیات سالانه و عدم ارتکاب به جرائم تبهکارانه می باشد.

چرا بسیاری از افراد شرکت خود را در کشور اسلواکی ثبت می کنند و در کشورها ی دیگر حوزه شنگن به اقامت و کار مشغول می شوند؟

چرا مهاجرت کاری به آلمان ؟

آلمان از نظر محبوبیت، در صدر ۴۹ کشور پیشرفته دنیا قرار دارد؛ این قضاوت در مقایسه با سایر کشورها از نظر دولتی، فرهنگی، مردم، آموزش‌، گردشگری، سرمایه‌گذاری و مهاجرپذیری انجام شده است.
ویزای کاری آلمان

 

ویزای کاری آلمان


ده دلیل عمده وجود دارد که کشور آلمان را به بهترین کشور برای اجرای ایده های کارآفرینی و سرمایه گذاری تبدیل کرده است:

1 – زیرساخت های درجه یک
2 – طرح های تشویقی و حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران
3 – شرایط مالیاتی رقابتی
4 – بستر سرمایه گذاری ایمن
5 – کیفیت زندگی
6 – اقتصاد پیشرو
7 – بازیگر جهانی
8 – بهره وری بالا
9 – نیروی کار بسیار عالی و متخصص
10 – قدرت نوآوری


گروه مشاوران اندیشه پویان آماده ی راهنمایی هموطنان عزیزی که متقاضی اقامت آلمان هستند برای سنجش شرایط اخذ ویزای کاری آلمان و ارائه بهترین پیشنهادها جهت رسیدن به اهدافتان هستند:
فرم ارزیابی


برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید
دفتر تهران : 02188752376
دفتر کلن : 004922196230909



تحصیل در دوره‌های تخصص پزشکی در آلمان نیز با روال معمول در ایران تفاوت دارد.
ورود به این دوره نه از طریق کنکور، بلکه با موافقت استاد راهنما که در این مورد خود یک پزشک متخصص است، صورت می‌پذیرد.
این دوره در کلینیک و تحت نظارت پزشک متخصص برگزار می‌شود.

بنا به اطلاعات منتشر شده توسط مرکز تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) داوطلبان گذراندن دوره تخصص پزشکی بایستی پس از موافقت استاد راهنما، برای دریافت اجازه کار اقدام نمایند.

امکان تحصیل در رشته پزشکی در ۲۶ دانشگاه در آلمان وجود دارد که در این بین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
دانشگاه بن، هامبورگ، گیسن، دانشگاه گوته در فرانکفورت، دانشگاه صنعتی درسدن، دانشگاه مونیخ، آخن، مونستر، وورسبروگ، ماگدبورگ، گوتینگن، کیل، لوبک، دانشگاه آزاد برلین، دوسلدورف، زاربروکن، فرایبورگ و ...


برای اطلاغات بیشتر به وبسایت اندیشه پویان مرتجعه نمایید.


متقاضیان گذراندن دوره های تخصصی پزشکی در آلمان جهت ارزشیابی و بررسی شرایط خود توسط وکلای موسسه میتوانند فرم های آرزیابی سایت اندیشه پویان را تکمیل نمایند:
فرم ارزیابی

و یا از طریق شماره تلفن های موسسه با ما در ارتباط باشند:

0098-2188752376 دفتر تهران
0098-2126410133 دفتر تهران